#ImNoAngel [AUFEMININ.COM]
H νέα διαφημιστική καμπάνια της Lane Bryant, εταιρείας γυναικείων ρούχων σε μεγάλα μεγέθη, αποδεικνύει για μία ακόμη φορά ότι το να είσαι σέξι δεν είναι θέμα μεγέθους ή βάρους. Αυτά τα κορίτσια με τις έντονες καμπύλες “κλείνουν το μάτι” στα μανεκέν της Victoria’s Secret …
Η συνταγή επιτυχίας της Victoria’s Secret παραμένει αμετάβλητη εδώ και χρόνια. Είτε πρόκειται για τα ντεφιλέ της, που προσελκύουν όλα τα βλέμματα ανά τον κόσμο, είτε για τις λαμπερές φωτογραφήσεις της, η μάρκα βασίζεται στα ημίγυμνα, λεπτά σαν μίσχους κορμιά των μανεκέν της που κάνουν να ονειρεύονται άνδρες και γυναίκες.
Τα Top Models της Victoria’s Secret, που θεωρούνται από πολλούς ότι πιο sexy, δεν αντιπροσωπεύουν πλήρως τις γυναίκες του σήμερα. Το “τέλειο σώμα” που προωθούσε η Victoria’s Secret σε παλαιότερη καμπάνια της είχε μάλιστα προκαλέσει έντονη διαμάχη.
“Τι δίνει το δικαίωμα στη Victoria’s Secret να ορίζει το τι είναι ένα τέλειο σώμα; Αρκετά με την ενοχοποίηση!” είχε γράψει μια χρήστρια του διαδικτύου.
“Δεν είμαστε όλοι άγγελοι και δεν χρειάζεται να ντρεπόμαστε για αυτό.”
Στο νέο διαφημιστικό της σποτ με τίτλο #ImNoAngel (Δεν είμαι άγγελος) που παραπέμπει στους αγγέλους του διάσημου οίκου μόδας Victoria’s Secret, η Lane Bryant θέλει για άλλη μια φορά να ταρακουνήσει το κατεστημένο της μόδας, δίνοντας το δικό της ορισμό για το τι είναι σέξι. “Ο κόσμος θα ήταν πολύ βαρετός αν όλοι μοιάζαμε μεταξύ μας” δηλώνει ένα από τα μοντέλα .
“Αυτό που έχει σημασία είναι το πως νιώθεις, γιατί η καθεμιά από εμάς έχει κάτι που την κάνει ακαταμάχητη”.
Για να προωθήσει την ιδέα αυτή και να ενθαρρύνει τις γυναίκες να αποδεχθούν τον εαυτό τους όπως είναι, η Lane Bryant προτείνει στις γυναίκες να δημοσιεύσουν μια φωτογραφία τους στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης χρησιμοποιώντας το hashtag #ImNoAngel.
Η επανάσταση που λαμβάνει χώρα στον κόσμο της μόδας τους τελευταίους μήνες, με την εμφάνιση νέων προτύπων ομορφιάς, δείχνει αποφασισμένη να συνεχίσει.